Tričko Jawa 250 pérák new

Kód: 12441/BIL 12441/BIL2 12441/BIL3 12441/BIL4 12441/BIL5 12441/BIL6 12441/MOD 12441/MOD2 12441/MOD3 12441/MOD4 12441/MOD5 12441/MOD6 12441/CER 12441/M 12441/L 12441/XL 12441/XXL 12441/CER2 12441/OLI 12441/M3 12441/L3 12441/XL3 12441/XXL3 12441/OLI2 12441/PIS 12441/M4 12441/L4 12441/XL4 12441/XXL4 12441/PIS2 12441/CER3 12441/M2 12441/L2 12441/XL2 12441/XXL2 12441/CER4 12441/S 12441/M5 12441/L5 12441/XL5 12441/XXL5 12441/XXX Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: STRIKER
390 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 22.9.2021 Zvolte variantu

Jawa 250 Pérák je motocykl, vyráběný společností Jawa, v letech 1946-1954. Předchůdci byly modely Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok a nástupcem se stal motocykl Jawa 250 Kývačka. Po uvedení na 33. Pařížském autosalonu získal Pérák zlatou medaili, díky svému kompaktnímu uspořádání a nadčasové konstrukci. Bývá označován za nejslavnější tuzemský motocykl.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jawa 250 Pérák byl vyvíjen během 2. světové války v Protektorátu Čechy a Morava. Ve chvíli, kdy se válka otočila v neprospěch Nacistického Německa, společnost Jawa musela projekt tajit, aby nebyl veškerý materiál slit na zbraně. Ředitel Jawy Jaroslav Frei se ilegálním vývojem motocyklu vystavil velkému nebezpečí. Veškerá práce na motocyklu ovšem zůstala úspěšně v utajení až do konce války.

Jméno získala vzhledem k jejímu ilegálnímu vývoji za okupace a první tuzemské sériově vyráběné motorky s odpruženým zadním kolem podle fiktivního hrdiny protinacistického odboje Péráka.

Po konci 2. světové války v roce 1946 se Pérák dostal do masové výroby, která trvala do roku 1954. Během této doby se vyrobilo kolem 160 tisíc kusů tohoto motocyklu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
x