Dámské tričko Jawa 350/634 konopnice

Kód: 12363/BIL 12363/BIL2 12363/BIL3 12363/BIL4 12363/BIL5 12363/BIL6 12363/CER 12363/M2 12363/L2 12363/XL2 12363/XXL2 12363/CER2 12363/RUZ 12363/M3 12363/L3 12363/XL3 12363/XXL3 12363/RUZ2 12363/S 12363/M 12363/L 12363/XL 12363/XXL 12363/XS Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: STRIKER
399 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 10.12.2024 Zvolte variantu

Tričko STRIKER JAWA 350 KONOPNICE

Bavlněné tričko o gramáži 160g/m2 s vypracovaným originálním motivem JAWA 350 KONOPNICE. Tričko pro auto-moto nadšence, ale i pro milovníky retro motivů.

Tričko doporučujeme prát naruby.
Tisknuto digitální technologií na nejlepších strojích.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 roce 1973 představila továrna Jawa z Týnce nad Sázavou motocykl Jawa 350 typ 634. Motocykl byl vyráběný v letech 1973-1984.[1][2] Motor byl převzat s menšími úpravami z předchozích typů Jawa 350. Byl to léty osvědčený, i když trochu zastaralý dvoudobý vzduchem chlazený dvouválec o zdvihovém objemu 343,5 cm³. Tento motor byl zpočátku vyráběn bez odděleného mazání (Jawa - Oilmaster), takže se olej musel přilévat a míchat přímo do paliva.

Ostatní části motoru nebyly nijak zvláště změněny. Spojka zůstala stejná jako u předchozích modelů, pouze obložení třecích lamel bylo zhotoveno z odolnějšího materiálu - výrobku n. p. Osinek. Dále byla konstrukčními i technologickými úpravami zvýšena životnost převodovky.

Další, a to zásadní změny doznal karburátor, do kterého byla vložena jiná hlavní tryska, a též zde bylo nové seřízení karburátoru. Jednalo se o karburátor typ Jikov SBDB 2926.

Také podvozek doznal u Jawy 350/634 mnoha změn. Zcela změněn byl rám se zadní vidlicí. Je uzavřený a ze tří čtvrtin dvojitý. Byla to osvědčená konstrukce převzatá z rámů úspěšných soutěžních motocyklů Jawa a je chráněna čs. patentem. Přední vidlice byla celá převzata z dřívějších typů, výkovek spodního nosníku se však vyznačuje zvýšenou tuhostí.

Palivová nádrž byla zcela nová se zvětšeným objemem. Sedlo je dvojité, anatomicky tvarované, uzamykatelné. Po sejmutí sedla je ve střední části podsedlového prostoru umístěn akumulátor a další příslušenství s výbavou. V pravé části schránky je uloženo nářadí, levá část je pro volná uložení náhradní duše a jinou nutnou výbavu.

Tento motocykl počítal se stokilometrovou rychlostí a byl ji schopen bezpečně udržovat. Svými jízdními vlastnostmi si dokázal poradit i s tím nejhorším povrchem silnic a cest.

S laskavým souhlasem společnosti Jawa Moto spol., s.r.o. 
https://www.jawa.eu/

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: